lekarz

Recepta online

Zamów telekonsultację, wypełnij formularz i odbierz e-receptę tego samego dnia. Jesteśmy tu, aby pomóc Ci jak najszybciej.

Profesjonalizm i doświadczenie naszych lekarzy gwarantują szybkie i skuteczne wsparcie medyczne. Zapewniamy szybki i prosty sposób na uzyskanie potrzebnej e-recepty. Skontaktuj się z nami już dziś!

Sprawdź dostępność leków

Zobacz, czy przepisujemy leki, których potrzebujesz:

Uwaga: Nie przepisujemy leków opioidowych. Nie zajmujemy się leczeniem bólu.

*Dla tych, którzy nie mają dostępu do Internetu lub wolą tradycyjne metody komunikacji, oferujemy możliwość składania zamówień przez telefon.

To idealna opcja dla osób starszych oraz tych, którzy preferują kontakt telefoniczny.

Jak szybko otrzymam receptę?

Recepty są realizowane w godzinach otwarcia placówki nie dłużej niż 3 godziny od momentu złożenia zamówienia.

Co w przypadku,
jeśli lekarz nie wystawi recepty?

Jeśli lekarz odmówi wystawienia recepty,
zwracamy pełną kwotę natychmiastowo.

Prosta droga do Twojego zdrowia:
recepta online krok po kroku

Przejdź przez prosty proces zamówienia leków online i odbierz je w aptece bez zbędnych formalności

Krok 1

Zweryfikuj dostępność leku

w naszej bazie i kliknij "Złóż zamówienie".

Krok 2

Wypełnij formularz

medyczny online i kliknij "Złóż zamówienie".

Krok 3

Poczekaj na analizę Twojego wywiadu

medycznego, oczekuj na telefon od lekarza.

Krok 4

Otrzymasz SMS z kodem do e-recepty,

zaraz po telekonsultacji.

Krok 5

Udaj się do apteki i podaj farmaceucie

kod z SMS-a i numer PESEL.

Krok 6

Odierz swój lek

i ciesz się zdrowiem.

Dlaczego my?

Oferujemy najwyższy standard opieki medycznej online.

Bezpieczeństwo
Realizacja zamówienia lub zwrot pieniędzy natychmiastowo.
Dyskrecja
Państwa dane są chronione i anonimowe, a cały proces jest szybki i dyskretny
Recepta online
E-Receptę możesz zrealizować w każdej aptece na terytorium Polski.
Szybka realizacja
Szybkość naszych usług zagwarantuje państwu pełną satysfakcję.
Infolinia: 799 359 310 | Czynne pn - nd | 8:00 - 22:00

Opinie naszych pacjentów

Lucyna
„Polecam gorąco całym sercem. W pełni profesjonalne i wyjątkowo miłe podejście do pacjenta, rzeczowość, jasne i czytelne zalecenia.”
Źródło opinii: google
Piotr
„Konsultacja zalatwiona szybko i sprawnie, na pewno szybciej niz w tradycyjnej formie na NFZ.”
Źródło opinii: google
Kinga
„Dostałam zwolnienie lekarskie potrzebne na uczelnię w przeciągu 2 godzin.”
Źródło opinii: google
Daria
„Szybka i sprawna pomoc. Lekarz udzielił mi komplet zaleceń, zwolnienie otrzymałam tego samego dnia. ”
Źródło opinii: google
Tomasz
„Szybka pomoc, wszystko wyjaśnione ze szczegółami leki, dawki, dalsze postępowanie.”
Źródło opinii: google
Renata
„Konsultacja lekarska przebiegła bardzo miło i sprawnie. ”
Źródło opinii: google
Agnieszka
„Szybko, rzetelne zebranie informacji i ocena stanu zdrowia, polecam.”
Źródło opinii: google
Patryk
„Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie. Lekarz opisał bardzo dokładnie leki i zalecenia, abym mógł szybko wrócić do zdrowia.”
Źródło opinii: google
Dariusz
„Bardzo dobra obsługa, profesjonalna i rzeczowa.”
Źródło opinii: google
Katarzyna
„Wszystko zostało załatwione szybko i sprawnie, bezpieczna strona, na prawdę oszczędza mnóstwo zachodu odnośnie formalności.”
Źródło opinii: google
Natalia
„Wspaniała, rzetelna i bardzo szczegółowa konsultacja z bezproblemowym wystawieniem zwolnienia.”
Źródło opinii: google
Bartek
„Szybka pomoc. Na pewno warto skorzystać jeśli nie ma możliwości umówić wizyty u lekarza.”
Źródło opinii: google
Dagmara
„Bardzo miła, kompetentna obsługa, udzielono mi telefonicznie wszelkich informacji”
Źródło opinii: google

Drogi Pacjencie, zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami

Na temat doświadczeń związanych z korzystaniem z naszej usługi zamówień telefonicznych. Twoje uwagi są dla nas niezwykle cenne i mogą przyczynić się do dalszego doskonalenia tego procesu.

Zamówienia telefoniczne stanowią szczególnie wygodne rozwiązanie dla seniorów oraz osób, które mogą mieć trudności w obsłudze nowoczesnych technologii lub nie mają do nich dostępu. Naszym celem jest maksymalne dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klientów zapewniając, że całe doświadczenie jest jak najbardziej wygodne i przyjazne.

Średnia ocen: 5/5 (430)

Recepta online – kiedy może się przydać?

Przede wszystkim w momencie, gdy zależy Ci na szybkim przedłużeniu recepty na obecnie zażywany przez Ciebie lek. Skorzystanie z możliwości wystawienia recepty online może okazać się wygodniejszym i lepszym rozwiązaniem. Dzięki możliwości konsultacji z lekarzem bez wychodzenia z domu, zaoszczędzisz czas i oszczędzisz sobie stresu czekania w kolejce w placówce medycznej.

Recepta online sprawdzi się również w przypadku przeziębienia lub niegroźnego pogorszenia się stanu zdrowia. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz spokojnie zostać w domu podczas całego procesu konsultacji medycznych.

Jak wygląda konsultacja z lekarzem?

Po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie (wywiadu medycznego) możesz spodziewać się telefonu od lekarza, który poprowadzi Twój przypadek. Dzięki Twoim odpowiedziom i krótkiej rozmowie podejmie on decyzję o przyznaniu Ci e-recepty. Może on zadać dodatkowe pytania lub poprosić Cię o doprecyzowanie pewnych informacji. Wszystko to, abyś mógł poczuć się w pełni zaopiekowany i bezpieczny.

Jak szybko mogę liczyć na wystawienie recepty online?

Każde zgłoszenie realizujemy najszybciej jak to możliwe. Od momentu wysłania do nas formularza medycznego, możesz spodziewać się zakończenia całego procesu w przeciągu kilku godzin. Jesteśmy świadomi jak ważny jest czas i sprawne załatwienie sprawy dla większości naszych klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby całość procesu przebiegła bezstresowo i sprawnie. Recepta online ważna jest standardowo 30 dni od daty wystawienia jej przez lekarza. Jeśli lek jest antybiotykiem, okres ważności jest krótszy i wynosi 7 dni.

Czy będę mieć dostęp do swojej e-recepty, jeśli nie dostanę wiadomości sms?

Za każdym razem dokładamy starań, aby każdy pacjent dostał kod w wiadomości sms. Jeśli z różnych powodów nie będziesz mieć dostępu do kodu w wiadomości, wystawiona recepta będzie widoczna na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta. W przypadku problemów z dostępem do konta, skontaktuj się z nami za pośrednictwem infolinii.

Internetowe Konto Pacjenta to bezpłatna aplikacja stworzona z myślą o wszystkich obywatelach przez Ministerstwo Zdrowia. Aby z niej korzystać, konieczna jest rejestracja między innymi przez profil zaufany.

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych pacjentów na temat e recepta online.

Jeśli usunąłeś wiadomość z kodem do e-recepty, możesz zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta (IKP), gdzie znajdziesz szczegóły dotyczące swoich recept, w tym kody. Możesz także skontaktować się z lekarzem, który wystawił e-receptę, aby otrzymać kod ponownie.

Tak, e-recepta może być zrealizowana w każdej aptece w Polsce, pod warunkiem, że apteka obsługuje system e-recept, co dotyczy większości aptek w kraju.

Tak, w naszej witrynie istnieje możliwość zamówienia e-recepty telefonicznie dla osób, które nie potrafią lub nie mogą wypełnić formularza online. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, a po złożeniu zamówienia otrzymasz kod e-recepty SMS-em lub e-mailem.

Historię swoich e-recept możesz sprawdzić, logując się na swoje Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Znajdziesz tam wszystkie recepty wystawione dla Ciebie wraz z datą ich ważności.

Tak, nawet osoby nieposiadające ubezpieczenia zdrowotnego mogą otrzymać e-receptę. Jednakże brak ubezpieczenia może wpłynąć na koszt leków – niektóre mogą być pełnopłatne.

Tak, dane osobowe związane z e-receptą są bezpieczne. System e-recepty działa zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (RODO), a dostęp do danych ma tylko apteka realizująca receptę oraz lekarz, który ją wystawił.

Internetowe Konto Pacjenta (IKP) to bezpłatna platforma online, na której pacjenci mogą zarządzać swoimi danymi medycznymi. Dzięki IKP masz dostęp do historii swoich e-recept, skierowań, a także wyników badań i informacji o szczepieniach.

Nie, do realizacji e-recepty nie jest wymagane posiadanie Internetowego Konta Pacjenta (IKP). Wystarczy, że masz kod e-recepty oraz swój numer PESEL, aby zrealizować ją w aptece.

Formularz z wywiadem zdrowotnym

W razie pytań lub zamówień telefonicznych skontaktuj się z nami pod numerem: 799 359 310

Wybierz lek

Dane osobowe - niezbędne do stworzenia dokumentacji i realizacji konsultacji

Wywiad zdrowotny

Czy przebył/a Pan/Pani jakieś wypadki, urazy? Jakie?

Czy był/a Pani/Pan poddawania zabiegom operacyjnym? Jakim?

Czy był/a Pani/Pan leczona szpitalnie? Kiedy? Z jakiego powodu?

Czy był/a Pani/Pan poddawana rehabilitacji? Kiedy? Z jakim skutkiem?

Czy ma Pani/Pan skłonność do nadmiernych krwawień?

Czy przyjmuje Pani/Pan obecnie leki? Jakie?

Czy jest Pani/Pan uczulona/y lub występują nietolerancję na leki? Jakie?

Czy przebyła Pani/pan w ciągu ostatnich 6 miesięcy zawał serca bądź udar mózgu?

Czy przyjmuje Pani/pan leki przeciwzakrzepowe? (np. heparyna, inne)

Czy choruje Pan/Pani teraz lub chorował/a w przeszłości na:

Żółtaczkę zakaźną

Gruźlicę

Choroby tarczycy

Choroby serca

Nadciśnienie tętnicze

Astmę

Cukrzycę

Padaczkę

Choroby nowotworowe

Chorobę wrzodową żołądka, zapalenie błony śluzowej żołądka/dwunastnicy?

Pytanie dla kobiet – Czy jest Pani w ciąży?

Dodatkowe (niewymagane) ważne informacje zdrowotne

Wybierz pliklub przeciągnij i upuść tutaj
Cena: 59.00 zł